TATTOOOOO!

Nu har hon gjort det!
Emelie Jonsson har tatuerat sig, hur underbart låter det inte kanske?
Så länge som jag har pratat om det, men aldrig riktigt fått tummen ur..
Tänk att det skulle till en vadslagning för att jag verkligen skulle ta tag i det, och nu är det gjort!
18 december, och vadslagningen gick ut på att det skulle sitta en tatuering på min kropp innan julafton.
Det jag inte visste i september, då jag gick med på vadet, var att jag skulle ha så sjukt mycket kring mig som jag har/haft just nu! Så att tatueringen blev lite i sista minuten och oplanerad vad gäller tidsbokning är bara förnamnet. 30 min innan han skulle börja skissa på tatueringen blev det bestämt att det verkligen skulle bli av idag! Men den är precis vad jag har velat ha, hade inte kunnat bli bättre!
Tack Olof!

Det som ny pryder mitt högra ben, just ovanför fotknölen och gasarfoten är två ihopkedjade hjärtan.
Dels är tatueringen väldigt fin i sig! Fast fin är nog fel ord, den är underbar!
Men dessutom ligger det så mycket känslor i den, och budskapet är något som jag kommer att stå för hela livet!
De ihopkedjade hjärtarna står för att kärleken är evig och även kärleken till dem som är i himlen är bestående!

Jag är som sagt otroligt nöjd, och trots fast det gjorde ont vid många tillfällen så var det värt alltihop och risken finns nog att den kommer bli fler i framtiden. UNDERBART! =)
Så bild på verket  kommer när plasten är borta och den har läkt!

Förövrigt har jag haft världens bästa dag med världens bästa pojkvän!
Det finns verkligen ingen som kan ge mig samma pirr dag efter dag och nu har det gått över ett år!
Min finaste!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0