Sömnlös.

Suck... det här är baksidan med att jobba natt flera dagar i sträck.
Nu är kroppen inställd på att vara vaken och aktiv under dessa timmar på dygnet,
och jag har nu varit klarvaken sedan 03.30, kul..
Känns som detta kommer bli en lång dag, men förhoppningsvis blir den bra ändå :)
Det blir att se julkalendern på en stund, och sedan hjälpa mamma med att fixa i ordning med allt inför morgondagen. 
Det ska kokas knäck, städas, slå in julklappar osv.
Vi satte upp julgranen igår och det blev hur mysigt som helst, så nu infinner sig lite julkänsla iallafall.
Julen är verkligen årets mysigaste högtid, men när man har så mycket omkring så är det svårt att hinna stanna upp och njuta. Därför har jag tänkt att göra det till fullo, nu när jag äntligen har jullov!
Ikväll blir det julmys hos farmor och farfar tillsammans med kusinerna. Kommer bli riktigt mysigt och det känns som att julfirandet börjar redan idag. Sen är det julafton imorgon - vilket säger sig självt att det kommer bli underbart! På lördag blir det julmiddag på Nailheads och på söndag blir det kalas för Maria som egentligen fyller år på juldagen. En helg fylld av släktmys och härliga stunder.
Jag ska bara njuuta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0