Lucia.

Nu är luciafirandet avslutat och det känns faktiskt bra att kunna bocka av en grej efter en annan och inse att nästa vecka är det jul. Hur underbart känns inte det?! =)
Idag gör jag min nästsista dag i skolan, jag jobbar några nätter här framöver, det blir att jobba med grupparbetet med Sofia och Carro - men SEN (!) är det juuuul! =) Med 12 dagars ledighet. Nej, det tackar jag inte nej till! =)

Gårdagens lucia, och även luciaframträdandena på söndagen, gick riktigt bra, med små incidenter som man kan ta med en nypa salt!
Allting började med en försovning så att istället för att vakna 04.00 så fick jag väckning 04.15 och hade därefter 10 min på mig att göra mig klar för att sedan bli hämtad och åka till Dragonskolan för styling. Mobilen strejkade och ville inte ringa, och jag blev lagomt less. Men jag hann, och det är nog huvudsaken :P

Sen flöt dagen på i bra takt, men det kändes efter ett par timmar att kroppen inte riktigt var lika taggad. Slut i huvudet och värkande axlar blev resultatet. Allting avslutades med kröning i kyrkan som var riktigt mysigt och jag är stolt över mina luciaflickor! =)

Nu väntar ett par timmars skola, sedan grupparbete och sedan bär det av mot stan för att jobba natt.
Jag vet en tjej som kommer att vara sliten imorgon, och ett par dagar framåt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Emelie, såklart snodde jag din line för den var så rätt angående han ;o)



DETSAMMA! Ha en lugn och skön jul nu - det förtjänar du!

KRAM!

2010-12-15 @ 22:45:08
URL: http://sjoostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0