Pappadagen =)

14 april idag, min pappas dag! GRATTIS TILL HONOM! <3

Morgonen startade med lite fika och paketöppning,
sedan drog vi oss ner mot Övik för ett förmiddagspass.
Det gick jättebra allting, men lektionen gick ut på att räkna en hel del matte,
så efteråt var jag helt slut i huvudet. Dock väldigt nöjd eftersom att vi klarade i princip allt!
Bådar gott inför tentan kanske? Usch ba, vill inte ens tänka på tosdagen om två veckor......

Efterskolan begav vi oss på Hemköp för att jämföra olika yogurtar, som var en del av en skoluppgift.
Kan tänka mig att dem som gick förbi oss när vi stog där och skrev av olika förpackningar, måste ha trott att vi inte var helt kloka. Men nu är det gjort iallafall.

Kom hem till Hörnefors, och åkte sedan vidare med mamma in till stan.
Åkte till frisören för att ljusa upp mitt hår ytterligare, då jag tyckte att det blev lite för gult förra gången.
Eller, jag vet inte riktigt vilken färg det blev, inte den jag förväntat mig iallafall.
Men nu är jag iallafall jättenöjd och det blev precis som jag hade tänkt mig!

En timmes promenad är just avklarad och strax ska jag börja söka mig mot skolböckerna, som jag har sagt att jag ska ta tag i. Har skjutit på det lite för länge nu.
I helgen åker jag dessutom till Mathias så då lär det väl inte bli så mycket plugg. Då finns det roligare saker att göra, som att vara ute i det fina vädret exempelvis!  =) Har tänkt att dra med min andre hälft på en myspromenad tillsammans med Dogge =)

Har tänkt så mycket idag.
Och när jag tänker blir jag bitter.
Varför somliga inte bryr sig.
Hur man inte kan vara intresserad.
Då jag har sett andra vara det...


Kommentarer
Postat av: Marielle

Tråkigt att höra att du tänker så att du blir bitter. :( Bitterhet gör ingen glad. Vad bekymrar dig gumman? :/

2010-04-15 @ 08:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0