Underbart skönt ...

Ett blogginlägg som skulle ut i torsdags, men hamnde i utkastet. Här kommer det:

Underbart skönt med helg nu. Efter en hel del jobbande med grupparbetet är vi äntligen färdiga och välförtjänta
av helg. Nog för att vi har lite kvar att jobba med, men det är något som alla får fixa med hemma.
Nu ska då jag lugna ner mig lite för en stund.
Snart kommer Johanna hit, nyhemkommen från Turkiet. Jag vill också utomlands!
Kan ingen ringa mig nu och säga att resan är bokad. Jag hänger på!

Sen imorgon blir det fix och don inför utgång. Stan med mamma och fixa naglarna med Marie.
Morgondagen ska bli en spa- och må bradag!


Älskar älskar mitt liv,
älskar älskar mitt liv,
och jag gör det det till,
precis vad jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0