Weekend

Take me to bed or lose me forever

Helgen är här och jag njuter!
Igårkväll var vi på kalas på Trollstigen och firade Anna som fyllde 35.
En massa mys med mina små älsklingar. Ser verkligen fram emot en julafton med dem!
Efter kalaset tog jag och Sofia bilen in till Tomtebo, till Malin.
En supermysig kväll väntade. Idol, vin, ost&kex och ett bra sällskap gjorde kvällen perfekt!
Mitt i natten satte vi oss även och såg på Top Gun, hade aldrig tidigare sett den. Men nu har jag!
Mys, mys, mys!

Idag har jag inte gjort många knop. Träningsvärken skriker och jag kan knappt gå. Haha.
Känner mig verkligen gammal ;p Men det lider pin att vara fin som man brukar säga.

Ikväll blir det hemmakväll. Mamma och pappa är inte hemma än, så någonting säger mig att det blir en sen middag ikväll ;)

Flummigt inlägg. Men jag är inte riktigt klar idag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0