Shopping gör en flicka glad.

... det är helt otroligt egentligen vilken inverkan det kan ha alltså.
Idag när jag kom hem från skolan kunde jag knappt prata med mamma eller David utan att bli "irriterad"
Kunde inte berätta om dagen eller sådant som jag ville prata om. Energin fanns helt enkelt inte,
och jag kände att en jobbig kväll väntade.
Så blev inte fallet.

Det blev en kväll fylld av skratt, bilåkning och lite shopping.
Efter middagen åkte jag, mamma och David in till stan för att fördriva lite tid.
Målet var att hämta pappa efter ett klubbmöte han skulle på, så hur som helst skulle bilen ta en resa till Umeå.
Lika bra att ta chansen tänkte vi, och besökte the city by night.
Inshoppat blev en mössa, ett par vantar och en väska.
Väskor... cant get enough of them =)
Sen har vi skrattat, citerat filmer, busat med Henrik på Nailheads och bara haft en superbra kväll.
Tänk vilken vändning det fick.
Tack!

Imorgon, eller egentligen 9 dagar framåt är vi lediga. Yes, you heard me! Ingen skola, och inga hemuppgifter. Vi får ta eget ansvar och kolla i boken. Men det tycker jag är lindrigt!
Så därför hade jag och Sofia tänkt att inviga vårt gymkort imorgon.
Det kommer bli spännande, och träningsvärk kommer jag att få.
Men det här är bara början på vårt nya liv! =)

Nu väntar en god kopp te.
Måste bara rekommendera! Det Liptons Temptation Summer Fruits. En söt och mjuk smak som dessutom färgar tevattnet gulligt rosa/rött. Lovely!!

Som sagt, imorgon - träningsvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0