In the car

Magen kurrar, och ikväll blir det basket.
Så äre.

Sitter just nu i bilen och väntar på mamma, Frida och David.
Dom är inne på en telefonbutik och fixar med Davids mobil.
Sedan blir det middag med pappa, fika hos Henrik.
Sen bär det av på basket.
Ska dra med mig mina syskon, plus vår vän på Albins match.
Att han är bra, det vet vi redan, så det ska bara bli kul att se!

Idag insåg jag hur otroligt stolt jag är över mina syskon!
Världens underbaraste!
Visst har vi våra bråk ibland, vi gnäller och vi skriker.
Men det finns nog inga människor på denna jord som är så stolt över.
Det är mina småsyskon, som jag hjälpt mamma och pappa att uppfostra.
Och i de flesta fall har vi lyckats! Att det är en skruv lös här och var, det får man räkna med! ;)
Jag älskar dem så mycket att jag skulle vilja tatuera in något som har med dem att göra, namn, en symbol.
Anything, som visar på min kärlek!

Kommentarer
Postat av: Jessica Strömberg

Åh, vad jag blir glad att läsa din blogg och allra helst detta inlägg!

Känner igen mig så mycket i det du skriver, familjen är det bästa man har! :)

Sköt om dig darl!

<3

2009-10-08 @ 17:06:14
URL: http://unefleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0