Hmpf..

Uscha!
Idag kan jag inte ens stava till energi.
Det finns ingen tillstymelse till detta.
Sitter i soffan, och är helt slut på.
Glasskålen som nyss förtärdes ar underbart god!
På nåt sätt försöker jag intala mig om att jag var värd den, men jag vet inte.

Det finns en man, en lärare, som är så otroligt energikrävande.
Det är helt sanslöst!
Ämnet är inte svårt, det är logiskt.
Men han.. övertydlig och seg.
Det går inte framåt, och han behandlar oss som små barn.
Idag skulle vi till exempel räkna ut vad 2+8 var. Suck. Svårt de där! Oj oj!
Så energin går åt till att försöka få honom till att förstå att vi förstår.
Det är inte det lättaste.
Som tur var är vi inte i skolan så ofta, thank god!

Nu blir det nagelfix. Hade först tänkt att ge mig på en promenad, men det går inte!
Kallt, mörkt och energilöst. Ingen bra kombination.

Suck. Varför blir jag så här?
Jag ska ju vara motiverad till träning och hälsa.
Men istället sitter jag hemma och trycker i mig glass och tycker synd om mig själv.
Suck...


Kommentarer
Postat av: Marielle

Gumman, en skål med glass nån gång gör inte mycket om du tränar regelbundet. Men blir det en vana, exempelvis varannan dag så kommer inte träningen att ge särskilt mkt resultat. Du kämpar och står i, var stolt över det istället. Du måste lära dig att fokusera på det positiva i livet/i stunden/i nuet. Inte på det negativa. PUSS

2009-10-15 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0