Uppdat. 2

Har som sagt inte mycket tid på mig imorse när jag uppdaterade lite försiktigt.
Jag inser nu att jag iallafall fick fram att min gårdag var bra, och det är ju bra! ;)
Middagen som bestod av korv och potatismos är just avklarad, och ikväll ska jag försöka stå i så bra jag kan.
En del skoluppgifter väntar och jag ska även unna mig ett bad och tillfixning av naglarna.
Imorgon börjar vi med vår massage-kurs och det ska bli hur kul som helst!
Flera timmar av massageträning, där vi även kommer att få massage, tänka sig vilken tur man kan ha ^^
Iallafall har jag kommit fram till att det kanske inte är det ultimata att ha långa naglar när man masserar,
men ändå ser jag inte mig själv som en tjej med korta naglar.
Det kan låta som ett riktigt i-landsproblem. Men är det något som jag är nöjd med många gånger så är det mina långa naglar, de gånger de är ordentligt målade och inte fläckvis bortskrapat ;)

Så ser kvällen ut, och imorgonbitti blir det gym.
Har inte varit där på flera dagar, och jag måste medge att det blir som en drog.
Det finns nog ingen bättre känsla än när man gymmat på morgonen och vet att jag kan ha gott samvete hela dagen! Imorgon får jag uppleva den känslan!

Som sagt, Anatomi och fysiologi-kursen har dragit igång och den kommer bestå av tre delar. Först en teoretisk del där vi fokuserar på kroppen, musklerna och vad som händer inuti oss, sedan kommer vi ha en Kroppsmedvetandetränings-kurs som kommer att vara väldigt inriktade på oss själva, där vi ska slappna av och känna efter hur det känns, det kan bli spännande. Den sista delen blir massage där vi ska under flera timmar massera varandra och öva fram en bra teknik.
Det kommer bli kanon, och det känns bra. Men det är en hel del att läsa bara, och det gruvar jag mig för.
Det får gå som det går, och jag ska hålla huvudet högt.

Det har inte skett någon uppdatering sedan min tunga dag i lördags. Det är svårt att sätta ord på, det är så tungt, och ingen ska behöva gå igenom en sådan här sak. Kyrkan var fylld av gråtande människor, om du bara visste hur älskad du är Frida. Det hade inte behövt gå så här långt.
Att öppna mig på en blogg på internet, kring mina tankar om en underbar ängel som jag tappade för tidigt, känns inte rätt. Det är för tidigt för det, om jag ens någonsin kommer att kunna sätta ord på det. Det är så ofattbart.
Jag fick panik i lördags, det är det värsta jag varit med om. Men samtidigt var begravningen otroligt vacker! Hade bara så svårt att förstå att du låg där i. Jag vill inte tro det!

Kommentarer
Postat av: Marielle

I do your hair, you do my back. :) I adore massage. And I adore you. PUSS!

2009-11-12 @ 09:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0