Tisdag

Söndag 29/11 uppträder vi mitt på torget i Umeå
14.50, be there!



Här hade jag nu tänkt att skriva något fyndigt och något som hänt i mitt liv under de senaste dagarna.
Men jag får som inte riktigt till orden.
Luciamöte ikväll, vilket var otroligt kul. Jag älskar varenda tillfälle.
Mys på stan med Sofia idag också, efter skola i 2 timmar. Strosade på på stan, och tog sedan en fika.
Det var otroligt mysigt!
Träffade din pappa idag också, jag tänker på dig, jag saknar dig och jag skulle göra allt för att få dig tillbaka!

Dessutom saknar jag dig, men jag har inte gjort något fel. Det har du gjort och jag är otroligt besviken på dig, 
och jag tänker inte komma krypandes. Du får komma till mig, och jag vill verkligen att du ska respektera mig. Man kör inte bara över mig hur som helst, och sedan ska jag låtsas att allt är bra, och life goes on. Det går jag inte med på!

Men jag har haft mina ljuspunkter de senaste dagarna också, och jag blir glad.
You know who you are, and you know how you making me feel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0