Bad update

Nu har det inte blitt mycket till uppdatering på sista tiden.
Men det känns dels inte som att det finns så mycket att informera om,
och dels har tiden inte funnits.
I skolan är det mycket och vi lär oss om muskler, skelettet, cellers uppbyggnad, massage och kroppsmedvetande träning. Det är en superbra kurs, och det är mycket som är väldigt intressant, men samtidigt känns det som om kursen är för kort för att kunna hinna med allt.
Det blir alltså lite mycket på samma gång,
men imorgon är vi ledig, och det ser jag fram emot!

Mitt upp i all kaos, och det är kaos, så är det viktigt att man sorterar och väljer bort det som inte bidrar med någon glädje till livet. Jag känner att jag lyckas med det. Jag lägger inte energi på människor som inte ger något tillbaka, jag försöker inte tänka så mycket, trots att det är OTROLIGT jobbigt sometimes.
Det är 4 veckor sedan nu, och tears are falling every day. Where are you now?
Sitter du på ett moln och dinglar med benen, kollar ner på oss och vakar över oss?
Förevigt och alltid i mitt hjärta, och jag tänker aldrig glömma, jag tänker minnas ljusa och glada stunder!
Men för mig kommer det alltid att vara så ofattbart. Det händer inte...

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad bra att du sorterar, gumman. Försök fokusera på det som är positivt. PUSS

2009-11-19 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0