4nov.

För ett ögonblick stannar tiden,
och ingenting blir någonsin som förut.

Idag är det onsdag, återigen.
Det är med en klump i magen jag blickar mot denna dag.
Två onsdagar i rad nu har inneburit smärta och kaos,
INGENTING får hända idag.
Om ni känner er det minsta osäker på att ni kan hålla er ifrån olyckor,
stanna hemma, kryp ner under täcket och göm er idag.
Imorgon är en ny dag.

Nej, men jag orkar verkligen inte med fler tragedier!
Det är nog som det är!
Två underbara människor, två onsdagar i rad.
Kan fortfarande inte tro att det är sant. Jag vill inte tro det.
Det är som att jag snart ska vakna upp,
sommaren är här, och på dragracingbanan är vi alla samlade igen.
Vi sätter oss i vår buss, spelar lite kort.
Eller går runt, runt och diskuterar livet.
Det går så fort...

Idag ska jag skriva klart min tenta,
sedan ska jag träna med Sofia.
Dock känner jag mig inte 100 % frisk, så jag ska nog ta det lite lugnt.

Ikväll kommer mina favorit-flickor hit på lite födelsedagsfika.
Det blir mys!

Ha en bra dag, alla!
Men låt inget dumt hända er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0