19

Vad är det för en dag,
vad är det för en dag,
nej, det är ingen vanlig dag,
för det är min födelsedag,
hurra, hurra, hurra,
hurra, hurra, hurra!

För första gången sov jag när familjen kom in och sjöng imorse.
Nog för att jag hade legat vaken en stund någon timme tidigare, men jag somnade om.
Fick lite presenter och åt en fantastisk god tårta som pappa bakat med på morgonen.
Lovely!

Nu på morgonen har jag även hunnit med att träna en stund,
jag kände att det behövdes efter att jag inte varit på gymmet sen i torsdag.
Så nu sitter jag här  nyduschad, sminket ska snart på och även lite finare kläder,
sen är jag kalas-redo!
Släkten kommer vid 14 och innan dess ska även tårtor bakas.
Det gäller att ligga i, så här på den stora dagen.

Grattis till mig

Kommentarer
Postat av: sofffiiis

Jaaa grattis till dig stumpelumpan! :] Vi måste ta o träna tsm snart igen bli ju som avis när ja se att du far utan mig :P Ha en underbar dag, puss!

2009-11-01 @ 13:50:23
Postat av: Marielle

Vilket mysig födelsedagsfirande det blev. :) Jag ska på wilmas på fredag och ska testa "Spa-beandlingen" -anti-stress, 90 min. Ifall den är bra så kan du ju boka in den och använda vår present. :) Puss

2009-11-02 @ 09:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0