Borta bra, men hemma bäst.

Nu har Prinsessan af Hörnefors varit hemma i 2 dagar, och jag har ännu inte landat.
Känns som jag är kvar i Afrika och att jag är hemma bara är en dröm.
Men samtidigt känns det knappt som jag har varit iväg.
Innan jag for så kändes det som att en månad skulle vara jätte länge,
och jag vet att medan jag varit borta så har det känts länge.
Men nu när jag är hemma, och inser hur mycket vi har varit med om under en så pass kort tid så känns inte en månad så länge längre.

Det är iallafall otroligt skönt att få andas svensk luft igen. Kunna prata med människor, och bara känna tryggheten från mamma.
Dock är jag otroligt trött mentalt. Idag har jag i princip bara vilat, allting kommer ikapp. Allting vi varit med om.

Mötet på flygplatsen var helt otroligt. Jag grät av lycka och halva släkten stod där. Det var nog den lyckligaste stunden i hela mitt liv. Vilket kärt återseende alltså!

Finns så mycket jag skulle kunna skriva, men jag tror att allting måste få smälta in först.
Det kommer bli svårt att sammanfatta allt sen. Det vi har varit med om är verkligen helt enormt!

Take care.
E.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag är så glad över att jag fick stå där och möta dig när du kom rusande i dina somriga kläder. Det var en stund vi alla längtat efter och särskilt du. Hjärtat slog hårt i bröstet när dörrarna öppnades och när du omfamnade oss kom tårarna. Att man kan längta så mycket efter ett möte... :) Ta och njut av att vara hemma nu så ses vi imorrn!! Kraaaamar till dig

2009-03-02 @ 22:46:40
Postat av: mormor

Välkommen hem än en gång! Hoppas vi snart kan ses och du får berätta vidare om din fantastiska resa.Jag får väl ta hem er till Bergsboda på "svenkt" fika och nybakta bullar.



Kramar mormor

2009-03-03 @ 08:46:31
Postat av: Mamma

Älskade dotter! Det du känner i din kropp är så naturlig känsla. Tänk på allt du varit med om och fått uppleva på så kort tid.Men låt det få ta tid att "landa" med allt så kommer det att kännas bättre om ett tag. Men den lycka som vi känner att du har kommit hem,hel och ren till oss,går inte att beskrivas med ord,det är en helt underbar känsla gumman. Nu har vi den fina och härliga våren framför oss...och då ska vi vara tillsammans och kramas och mysa varje dag. Välkommen hem till oss vännen,och njut av dagen och allt vad livet har att ge dig! Jag finns alltid här,till för mina underbara barn,som jag älskar utöver allting annat./ Kram Mamma

2009-03-03 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0