Återigen måndag..

Idag gick jag i skolan i 1,5 timmar,
förstår ni vad skönt!
Började 8.20 och slutade 9.50.
Ska egenligen sluta 10.30 på måndagar, men lixom 2 timmars skoldag,
jag klagar inte ;)

Min enda lektion för dagen var Mat till Vardag och Fest.
Det verkar vara en rolig kurs, tycker om att laga mat.
Idag fick vi en mjukstart och skulle göra blåbärspaj med marsansås.
Dock läste jag fel på förpackningen till marsansåsen, så det blev en tjock klump av allting.
Haha, nu hoppas jag att jag gjort bort min tabbe för den här kursen. Annars ser betyget mörkt ut ;)

Vid 13 gick jag hem till Emma som fyller år idag. Vi åt tårta och satt och pratade i flera timmar.
Jag vill också fylla år!
Medan vi satt där blev jag jätte taggad på sommar, det är inte länge kvar nu.
Men jag vill ha värme, grillmiddagar och bara en massa mys. Tiden kommer nog gå rätt snabbt ändå.
En annan trevlig grej för dagen var att jag inhandlade ett par solglassögon.
Det är aldrig förtidigt att inhandla.
Solen är ju faktiskt framme från och till redan nu, och då måste man vara redo! ;)

Nu ska jag försöka göra lite nytta till alla skoljobb.
Känner mig däremot väldigt ofokuserad ikväll.
Shape up, Emelie.

You make me sad...



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0