Student!

Då var studenten avklarad!
Det är dubbla känslor kring detta. Jätte skönt med sommar, frihet och inga mer läxor.
Men sen råkade det blir så att klassen fick till en superbra sista dag tillsammans, och det var verkligen då jag insåg hur mycket jag kommer att sakna allt. BF06BE tack för allt. Visst, vi hade inte den bästa sammanhållningen, men ändå så hade vi det bra!

Jag skrek som aldrig förr när vi stod där på vagnen, och gång på gång sa jag att jag inte skulle ha någon röst kvar.
Vad hände? Jo, nu kan jag knappt prata. Både i torsdags, igår och idag är jag så hes att det tar emot att ens öppna munnen. Inte bra Emelie. Men man tar bara studenten en gång i livet, så det var nästan värt det =)

Jag vet inte om det beror på min heshet, eller vad det är. Men jag är som lite smått otaggad. Det är som om luften gått ur mig. Men det säger kanske sig självt. Här har jag gått under flera år och haft en viss skolpress, sen nu mot slutet skulle balen och studenten planeras. Och nu, nu är det ingenting som ligger över mina axlar. Jag kanske inte uppträder så konstigt ändå, som sagt, det är som om luften gått ur mig.
Det som skulle kunna få mig på bättre tankar är att någon överraskade mig med att ta med mig till Sundsvall nu i helgen. Det hade varit så fantastiskt!!!!  Det är nästan en månad till nästa dragracingtävling, hallå? ;p

Nej, ikväll blir det 50årig bröllopsdagsfirande för farmor och farfar med middag på restaurang, och imorgon ska min lilla älskling döpa sig. Helgen blir nog ganska bra ändå :) Bara jag kunde få tillbaka min röst ;p

Studentbilder kommer sen! :D
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0