Regnet det bara öser ner...

Frågan är om regnet skulle kunna ta slut. När allt fallit ner, vad händer då?
Nu har det öst ner i flera timmar, det går inte att vara ute och här sitter jag uppkrupen i en filt.
Mamma och pappa är duktiga och är i stan för att jobba med bussen. Heja dom!
Jag tror att resultatet kommer att bli bra, lite stressigt bara.

Imorgonkväll kommer min favoritfamilj från Arboga. Jag blir så lycklig bara jag tänker på det!
På torsdag bär det av mot Piteå, och sedan är dragracingsäsongen igång på riktigt.
Kommer dessvärre inte vara hemma så mycket under juli-månad.
Och det känns såklart mindre roligt när man tänker på hur många jag skulle vilja umgås med.

Nu ska jag se till att göra någon nytta här hemma.
Alltid finns det något man kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0