Livet i södern.

Godkväll.
Sitter för närvarande tillsammans med min familj och ser på A Cinderella Story.
Vilken underbar film alltså. Den är lika bra gång efter gång!
Om en stund ska vi äta jordgummar och mandeltårta. Jatack till gubbarna! =)

Igår var vi på GrönaLund och vi var verkligen inte ensamma där.
Sjukt mycket folk. Det var 30-60minuters väntetid på alla attraktioner.
Men vi åkte en hel del iallafall, Insane, var verkligen insane!!

Idag har vi varit på ett stort köpcentrum och på Ikea här i Uppsala. Några småfynd blev det!
Helst av allt hade jag velat vara i Rättvik just nu.
Det hade varit underbart. Hoppas folket som är där njuter från min sida också!
Jag säger bara; Nästa år!

Saknar, saknar, saknar!

Can we bring yesterday back around,
'Cus I know how I feel about you now,
I was dumb, I was wrong, I let you down,
But I know how I feel about you now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0