Finally back home

Efter en underbar tid i södern är vi äntligen hemma.
Det har varit fantastiskt, men jag måste erkänna att det är ganska skönt att komma hem ändå.
Men jag saknar mina hjärtan, fruktansvärt mycket.
Jag hade gjort så mycket för att följa med till Norge i helgen.
Precis som förra året.
Det var underbart. Obeskrivligt!

Ikväll ska jag ut med Ellen och Sofia.
Fest på en strand här i närheten.
No party for me, men jag följer med som sällskap.
Det här med att dricka alkohol känns inte alls särskilt lockande.
Det har blivit lite för mycket av det goda under den senaste tiden ;D

Att se bilder från dessa veckor sätter ett enormt pirr  i magen.
I will never forgett!
     

Ni är underbara, hela bunten! Ni har verkligen gjort min sommar, i år igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0