And she´s out.

Åkte just ut i elimineringen mot Peder Hedman. Suck.
Men vi kan ta även detta från början.

Gårdagen gick jättebra. Jag börjar få till burn-outerna och det gick bra att ställa upp bilen.
Reaktionerna däremot var inte dem bästa, och när kvalet var över så var min bästa tid 0.145.
Imorse då blev det klart att jag skulle stå mot Peder, en förövrigt otroligt härlig man!
Efter en massa väntan, och ännu mer väntan var det vår tid.
Jag hade satt en dial-in tid på 13.16 och Peder hade valt 10.50.
Alltså fick jag försprång.
Tror ni inte då att jag sätter en reaktionstid på 0.010. Alltså 10tusendelar.
Vilket känns otroligt härligt eftersom att det är min första tävling.
Dock fick jag absolut inget fäste alls i början, det bara slirade och Peder kunde enkelt dra förbi.
Tävlingen är alltså över för mig för den här helgen, men jag är nöjd.

Nu är Frida och David påväg mot eliminering.
Vi önskar dom lycka till!!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Wow, vilken reaktionstid!! 0.010.. Det är ju näst intill det alla dragracingförare drömmer om. ;) Du är duktig du!! PUSS

2009-07-13 @ 11:20:15
URL: http://marie11e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0