After race.

Nu är vi hemma från Skellefteå.
Eller egentligen är vi hemma från vår semester med en fantastisk skara Arboga-bor.
Efter tävlingen i Piteå valde jag, Frida och David att stanna kvar på Pite Havsbad med Wallbergarna.
Vi har badat, solat, kört gokart, skrattat och haft det jätte bra.
Sen i torsdags åkte vi ner till Skellefteå för ännu en tävling.
Under helgen har vi fått köra hur mycket som helst, snacka om att jag har fått öva ordentligt.
Super bra!
Under lördagen var i princip större delen av släkten där och kollade, det var jättekul!
Det finns så mycket att säga, men jag kan nog inte sätta ord på allt.

På tisdag åker vi ner till södern, till Mantorp. Det ser jag verkligen fram emot.
Frida och David ska köra, men det är som inte bara det. Utan hela tävlingen är bara så mäktig.
Det är supermycket folk, stämning, och allt är bara så skönt. Det är ett helt annat klimat där nere.
Varmt om kvällarna, fields of gold och ja, allt är bra.

Så ligger det till. Fullt upp för Jonssons.
Åh, vad jag tycker om sommaren.
Däremot inser jag mer och mer att vi bor i fel del av Sverige.
Lite västmanland hade inte suttit fel.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0