Wednesday

Har lunch från praktiken nu.
Sitter hemma i Roberts lägenhet och har just ätit lite soppe, eller säger man druckit?
Jag vet inte ;p

Dagen är iallafall helt okej, många barn som är sjuka så det är väldigt lugnt.
I en klass med nio barn så känns det som alla är borta då 3 är sjuka ;p
Känns verkligen inte som att detta är tredje dagen, känns som jag jobbat där i flera veckor.
Varje dag ser i princip likadan ut, så därför är det lätt att bli lite uttråkad.
Dock känner jag inte att praktiken är tråkig, men som sagt, det händer inte så mycket.
Jag blir alltid lika stolt då jag märker att barnen lär sig, och vill lära sig.
Som idag till exempel lärde jag Maya klockan, till slut satt hel- och halvtimmarna, och även kvartarna.
Sånt är kul. Då man vet att man gör nytta.

Fick ett tråkigt samtal av mamma imorse också.
Igårkväll då min syster satt vid datorn i mitt rum,
hade någonting i datorn smällt till och det började lukta rök.
Min dator hade alltså brunnit.
Inte alls kul! I och för sig har jag bränt ner mycket av det jag har på datorn,
men ingenting från 2008 eller 2009, och ingen musik.
Men både han vi köpt datorn av, och Robert, tror att hårddisken har klarat sig.
Så nu är den på koll hos Janne, och jag hoppas att sakerna finns kvar.
Det värsta är ändå att jag varit på pappa under en längre tid att han måste kontakta Janne,
för att brännaren inte funkat. Jag hade på känn att något skulle hända med datorn, och därför ville jag bränna ner allt.
Men så långt hann jag alltså inte.

Nu ska jag börja bege mig tillbaka till skolan.
Hoppas eftermiddagen går snabbt.

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0