Sunday

Söndag idag,
magen värker och en massa tankar flyger runt i huvudet.
Om en vecka är jag i Afrika. Allt känns bara så ofattbart.
Tiden fram till dess kommer gå så otroligt fort,
sen är jag säker på att tiden där nere kommer att gå väldigt fort den med.

Om en stund kommer morfar och Kerstin hit,
sen ska vi fara och kolla då Oskar spelar innebandymatch här i Hörnefors.
Ikväll blir det kalas hos mormor, och sedan ska jag sova hos Robert.

Vi firar ett år imorgon, tiden har fullkomligen sprungit fram.
Ett år sedan vi for på cup i Lycksele.
Det känns som ett par månader sedan, högst.
Det var en rolig helg, och den gjorde att jag fick med mig något otroligt fint hem.
Älskade älskling!

Min roll som flickvän har väl dock inte varit den bästa på sista tiden.
Har varit gnällig och ledsen var och varannan dag,
Och hur kul är det att vara tillsammans med någon som är så.
Han gör det bra, helt enkelt!
Men det har varit mycket på sista tiden,
och jag har känt att jag har kunnat andas ut hemma hos honom.
I better shape up!

Nu ska jag återgå till att kolla igenom min packning,
ska inte ta med mig för mycket, men jag ska ta med det viktigaste! :)

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0