Saturday

Nu ni. mina vänner, är det inte länge kvar.
Nu ska jag alleldeles strax åka till farmor och farfar,
sedan bär det av till flyget.
Tänk, imorgon är jag där. Crazy!

Sov riktigt gott i natt, trodde faktiskt inte att jag skulle sova så bra natten innan resan,
men jag sov som en stock,
och vid 01.30 ringde Robert.
Jag hade ringt honom innan jag somnade, men då tryckte han av samtalet.
Så 1,5 timme senare ringer han och säger att han fick hoppa in i ett annat lag och spela med dem.
åh, jag hade velat vara där, jag vill också spela innebandy, jag vill också vara på Duvan cup!
Men Afrika hade jag nog inte velat offra ;)

Visst följer ni vår resa på
Helloafricat.blogg.se

Nästa inlägg befinner jag mig i Afrika.
Take care!!!!

With love.
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0