Saturday.

Lördag idag, och det har  varit en lång dag.
I morse var vi i Bäcken för att ta Mustangen till stan.
Så då for vi till stan, pappa var på garaget, David och Henrik for till Bräntis,
Frida till Böleäng och jag och mamma for runt i stan och chillade.
Var på lite affärer och så.
Sedan har dagen bara flygit iväg, men inte så att den har varit händelserik och så..
Vid 19.45 var vi fortfaranade kvar på garaget så vi bestämde oss för att äta på Max.
Vilken glamorös middag, right? ;)

Sen körde jag hem, och nu sitter jag här.
Känns som hela dagen bara har gått.
Men vi har ju iallafall varit tillsammans, som min mamma säger.
Om en vecka vid den här tiden, så befinner jag mig inte längre på svensk mark.
Dagarna kommer bara smälla till, sen är det dags.
Har börjat kolla lite mer seriöst på packningen nu också,
plus att jag köpte ett par shorts idag. Det blir nice!

Måste söka ett extra jobb när jag kommer hem!

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0