Friday

Sitter på skolan nu.
Helt dött typ.
Känns konstigt då hela klassen är borta.
Skulle leta rätt på rektorn, men är hon här kanske?
Nej, det var hon inte i tisdags när jag var här heller.
Kul.. Ligger ute med 800kronor, och skulle gärna vilja ha dem tillbaka på kontot.
Aja, det är väl ett sätt att spara pengar antar jag.

Var iallafall och vaccinerade oss för andra gången imorse.
Denna gång var det bara en spruta, så det var skönt.
Dock värkte det i armen en stund efteråt.
Men nu är vi iallafall fit for fight att ta oss an Afrika.
Helt otroligt att det bara är två veckor kvar imorgon.
Två veckor, det är liksom ingenting.
Det är två veckor sedan nyår och det känns som att det var förra helgen typ.
Galet.
Vi har iallafall bestämt oss för att fixa en gemensam blogg så att vi kan dela med oss av våra upplevelser.
Sedan kom jag även på för ett par dagar sedan att vi ska ta med oss en filmkamera och filma en massa.
Typ området där nere, varandra och massa galet. Typ intervjua varandra efter dagarna och så.
Det skulle vara kul.
Film är så mycket mer levande än bilder och så, men det säger väl sig själv ;)

Nu ska jag strax tillbaka till praktikplatsen, det ju fredag så nu på eftermiddagen ska vi typ se film,
sen slutar barnen.
Det blir skönt, för då slutar jag också.
Då blir det troligtvis att fara upp på Ersboda och kolla om vi hittar något trevligt.

15 dagar!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0