Friday

Ikväll sitter jag hemma med min mamma och pappa och se på teve.
Riktigt mysigt faktiskt, känner att jag måste ta vara på tiden med min family.
Måste träffa de andra sen också, jag säger : vi hinner i veckan.
Men frågan är ju om vi gör det, dagarna lär ju gå ganska fort.

Blondin-Bella åkte ut ur Lets dance,
lite otippat, skulle hellre skickat Kitty,
men vi röstade så jag kan inte påverka.
Laila är iallafall otrolig! Nicklas och Morgan är också grym.

Snart bär det av, en vecka kvar imorgon.
Jag vet en mamma och en dotter som inte kommer att ha mascara på flygplatsen...

Det går bra.
Vår rektor har ordnat så att vi ska få fara på 3dagarssafari,
det blir häftigt!

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0