RegnPite

Jahapp.
Det här var ju kul.
Fast egentligen var vi nog ganska förberedda på det.
Vi har ju vetat hela veckan att vädergudarna inte riktigt ville vara på vår sida i helgen.
Eller iallafall idag. Imorgon hoppas vi på bra väder.

Här i Piteå är det inte så mycket drag. Vi är väl kanske runt 40-50 team som alla sitter och väntar på att banan förhoppningsvis ska torka.
Även i Vansbro är vädret inte det bästa. Dem väntar också på att det ska spricka upp.
Det är väl lika bra att vi ska få köra när vi alla har åkt på Sveriges vägar till olika tävlingsområden.

Nu väntar toastlunch. Det är väl det roligaste vi får göra idag - ÄTA.
Ikväll blir det att duka upp långbord i depån när den Norrländska traditionen surströmmingsätning ska gå av stapeln.

Jag saknar Linus och Lina. Fruktansvärt mycket! Det är mindre än en månad tills vi åker ner. Åh vad jag längtar. Åka bil, kanske bowla, mysa, skratta och bara gfå må bra med underbaar människor!
Ni är mina bästa. Linus, Lina, Frida och David.


Älsklingspärlan står utanför bussen coh väntar på mig. Snart blir det att åka av babe!

My sweetest sweetheart. Du är, och kommer alltid att vara, som en syster för mig! <3

Underbara, älskade! Piteå är inte detsamma utan dig! ;/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0