My sweet Africa-gang



Haha, kul att jag och Johanna har samma kläder på oss på båda korten ;)

Ikväll hade vi lite av en reunion med Afrikagänget.
Efter att ha varit med varandra konstant i en månadstid, och sedan träffas i skolan innan sommaren så var det nu dags att ta igen allt.
Vi begav oss mot droskan där tacobuffen väntade. Det var fantastiskt gott!
I flera timmar så satt vi bara och pratade om allt mellan himmel och jord.  Vilket fantastiskt gäng det där är alltså. Helt underbart!
Det behöver inte dröja ett halvår tills nästa gång tycker jag. Och sen ska vi besöka Finland här framöver. Det blir kanon!

Dagen spenderades på stan med bästaste Marielle. I över en timme satt vi på Starz med varsin kaffe och bara surrade på. Älskade moster! =)
Vi strosade sedan runt på stan en stund och bara kikade.
När hon åkt kollade jag lite på olika kalendrar. Har kommit fram till att jag skulle behöva en ny. En sån jag kan fylla med en massa strunt och även mycket bra. Man ser så viktig ut på något sätt när man tar fram sin lilla kalender eller almanacka. Och jag är ju rätt så viktig ;)

Om drygt en månad bär det av till Medåker. Wie! Mina älskade söderlänningar. Lovely you!
Sen skulle jag vilja hinna med en liten roadtrip även med Johanna och gänget. Jag tror att vi skulle kunna ha rätt så kul. Fyra HELGALNA brudar, det kan ju inte sluta bättre. Eller hur ;D


Känner mig på jättebra humör idag. Och det ska jag fortsätta med.
Det beror nog på alla bra människor som jag har umgåtts med. You make me happy!
Nu väntar snart en skön säng och imorgon ska bli en bra dag.

Hello Africa, tell me how you doin'

Kommentarer
Postat av: hanniiis

hihihi, kommer äga! ;D som sagt, du ska med oss till södern i november darling ;D love u!

2009-08-28 @ 14:30:54
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0