2,5 år.

Idag är der 2.5 år sedan jag slutade äta godis.
Heja mig.
Helt sjukt egentligen vad tiden gått snabbt.
Sista gången jag åt var när jag och Emma var på bio udner gymnasiets första år.
Sen fick jag nog, och slutade.
Till nyår samma år slutade jag dessutom äta chips, ostkrokar och jordnötter också.
Det är faktiskt inte så svårt, när man väl har bestämt sig.

Sjukt less efter dagen. Var gråtfärdig imorse.
Hade verkligen ingen energi.
Usch, fy, blä.
Tur att halva veckan är avklarad nu.

Skönt att höra din röst igen,
nu är det bara din närhet som saknas.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Du är sååå duktig som inte ätit godis på så länge. :) Jag är glad att jag får vara din inspirationskälla. :) PUSS

2009-08-07 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0