Tuesday.

Pigg och glad.
Fick sluta 50min tidigare från historian,
grymt härligt!

Vi gick igenom en historiauppgift som vi hade haft,
där vi skulle dela upp Umeås-historia i olika epoker.
Trodde aldrig att jag skulle få till det, men igårkväll tog jag verkligen tag i det.
Och det blev klart. Relativt bra också.

Utflykten med skolan gick bra,
vi for runt i byarna kring Umeå typ och tittade på sånt som här historien till.
Vi hade en guide med oss, och det var kanske inte allt för intressant,
men så mycket bättre än att sitta i skolbänken. Om jag får säga mitt.
Efter skolan for jag och Robert hem till honom,
och gick sedan ner på stan.
Vi handlade mat inför mitt projektarbete.
Han är så fruktansvärt supergullig som hjälper mig med detta.
Jag ska göra en matbok för tonåringar, och vi hade bestämt oss för att göra Flygande Jakob.
Har inte ätit det sen jag var liten, men det var gott faktiskt! :) Återkommer till middagen.

Efter handlingen for jag iaf på teorilektion,
vi pratade om stadskörning och det gick faktiskt ganska bra.
Jag och Stina satt och pratade en del, snacka om trevlig tjej alltså! :)
Efter körskolan tog jag en promenad till Lunda.
Under promenaden pratade jag med Lina, och kom fram till att det bara är en vecka kvar nu.
Åh, det ska bli så otroligt mysigt att få fara ner till södern!
Min fina-Lina! :)
Sen blev det sen middag.
Båda var hungriga och trötta, så det blev kanske lite halvjobbig stämning.
Men Robert var som sagt jätte söt som hjälpte mig, och han fotade även,
så jag kan ta med det i min blivande Matbok.
Thank you hun' ! <3

Nu sitter vi i skolan,
och ska snart redovisa FSFen. Där vi har gjort en egen lekpark.
Inte speciellt jobbigt, men skönt att få det överstökat.
Sen slutar dagen med projektarbete.
Får se om jag gör det hemma eller i skolan.
Ikväll ska jag hem, har inte varit hemma från sen i måndags.
My lovely family,
men det är inget fel på min älskade pojke heller.
Men nu vill jag bara komma hem och vara liten. ;p

Ska vara lite social nu med brudsen.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0