Tuesday.

Känner mig egentligen jätte stressad,
men tänkte ge mig på en liten uppdatering innan jag far.
Känns som jag inte kommer hinna innan 12.05 imorgon,
då sagen börjar med friluftsdag då vi ska gå en mil.
Sen bär det av till Robert en sväng innan Mamma, Frida och Jessica kommer in till stan.
Sen blir det buss och tåg till Västerås där delar av Wallbergs familjen förhoppningsvis väntar.
Åh, som jag har väntat på det här.
Känns så otroligt mysigt, verkligen!
Sen vad som händer där nere får vi se,
jag vill shoppa, det är en sak jag vet alltså!

Om jag kanske ska fortsätta på uppdateringen som jag lovade igår.
Söndagkväll alltså, tog bussen in till stan och satte mig på busstationen och väntade på Robert.
Sen gick vi hem till honom, gjorde smoothies, som en prövning till mitt projekt.
Sen började vi se på filmen Forgetting Sarah Marshall.
Den var faktiskt bra, lite små rolig och så.
Igår hade vi två lektioner, som vanligt.
Plus att vi provade studentgrejer, som jag nämnde.
Sen träffade jag coh Robert upp mamma efter att vi slutat och hon skjutsade ut oss till Maxi.
Robert hämtade ut sin telefon sen gick vi bara där och chillade.
Robert köpte en jacka och en tshirt, snacka om en shoppare alltså ;p
Sen blev det glass på McDonalds innan vi tog en promenad in till stan igen.
Vi hade bestämt tidigare på dagen att vi skulle gå på bio.
Så då blev det Patrik 1,5, den var också bra!
En myskomedi :)
Middag åt vi i parken, och det var supermysigt.

Idag väntade en lång skoldag,
men den flöt på ganska bra faktiskt.
Vi fick fika på FSFlektionen,
sen på Skapande blev jag klar med mitt hus, så det känns bra.
Att få börja med något nytt nästa gång.
Sen har vi även varit nere i källaren vid studentgrejerna också.
Det finns jätte mycket grejer alla vill ändra på och ta bort.
Helt plötsligt blev mina sakar 800kr billigare.
Men vi måste vänta på orderbekräftelsen som ska skickas hem,
sen blir det att ändra.
Visst, ci tar bara studenten en gång,
men jag lägger ju hellre pengar på balen och studentklänning än att ha ett par trosor där det står Student och trycket kommer falla bort.
Nar, det blir att se över det där sen...

Ikväll har vi varit på två kalas,
först hos min moster Marielle som fyller 26 år idag.
Sen for vi till Albin som fyllde 18 igår.
Henrik, Herman och Jocke var också där,
så det var faktiskt himla trevligt!
Taggar så otroligt mycket att få fylla 18 nu, gaalet!

Måste skriva klart arbeterna nu innan resan,
skulle vilja se Andra Avenyn också,
men jag får ta det vid ett senare tillfälle.
Jag var ju sen med att börja se det i höstas också,
så varöfr bryta en vinnande trend - att se allting på internet senare ;p .
Idol vill jag också se,
men nu gäller det att prioritera.

Så, take care, så hörs vi då vi hörs ;)

 Imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0