Night at home.

Måste erkänna att det på nåt sätt känns skönt att komma hem ibland.
Har varit utflugen nu sen i måndags,
och nu bara komma hemoch andas, det behövs faktiskt ibland.

Sötaste Ellen och Erica kom förbi ikväll också,
helt oförberett.
Erica ringer och vi pratar på, hon säger att dom är hemma hos henne och tar det lugnt typ.
Sen säger hon att hon måste gå för att hon och ellen ska se film.
1,5min senare kommer dom in genom min altandörr.
åh, jag blev lycklig.
Känns som det är jätte länge sedan jag träffar alla.
Emma på bussen i måndags och dessa flickor idag.
Imorgon blir det en helkväll med dem,
och jag vill lova att det är något jag ser fram emot!
Robert drar till Åsele,
och då har jag kul på eget håll!! :)

Förövrigt ikväll har jag gjort lite teoriövningar på datorn,
inför körkortet.
Nu är Emelie Jonsson taggad så det är bara förnamnet alltså.
Det enda jag tänker på typ.
Vill fylla 18, få presenter, skaffa körkort, krogen osv.
Men ändå vill jag inte bli gammal, livet är klurigt ibland alltså ;p

Idag var vi på föreläsning om ekonomi och allting i samband med att man flyttar hemifrån.
Faktiskt rätt bra att lyssna på, men jag blir helt seriöst jätte nervös.
Kommer att glömma bort att betala räkningar och få anmärkningar osv.
Känner att jag inte är riktigt redo att ta tag i alla de de vuxenuppgifterna än.
Men det kommer väl med tiden kanske.

Idag gick dom ut på "Allanropet" och sa att vi ska pröva studentmössor nästa vecka.
OVERKLIGT!. Känns som det är minst en termin kvar efter denna,
men det är det inte. Då väntar arbete.
Shit, tiden går fort!
3 år på gymnasiet är snart över, det känns som ett halvår, MAX!

Ska försöka ta igen lite sömn nu,
imorgon blir det redovisning på svenskan.
Sen skriva klart om etiska problem på religionen.
Vill bara få alla skolarbeten bortgjorda.
Och sedan fara ner till Älsklings-Lina!! :) Snart så!

Tack Ellen och Erica, det betydde mycket det ni gjorde ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0