Friday.

Då var redovisningen på svenskan avklarad.
Grymt skönt att slippa tänka på det där nå mer.
Nu är det bara att göra klart religionen,
sen blir det chill igen.
Måste dock göra 2 arbeten från historian medan jag är borta nästa vecka.
Vi ska göra ett släktträd, samt att vi ska pröva oss själv i vad vi kan om Umeås historia.
Tror inte att det är allt för seriöst faktiskt.
Sen under bussresan, och tågresan, måste jag försöka plugga lite teori.
Känns så jobbigt om jag skulle falla på det alltså.
För nu är det väldigt mycket inriktat på att få igång körningen.
Men det löser sig.

Måste försöka kolla över religionen lite grann,
ett arbete om etiska problem.
Jag skriver om Homosexuella och adoption.
Vet dock inte vad jag ska skriva riktigt, vet bara att jag tycker att dom borde få göra det.
Ikväll blir det som sagt Girlsnight,
åh så mysigt att bara få träffas och umgås!
Sen vart det bär av får vi se, Emma ska troligtvis köra iallafall.
Det löser sig :)

I helgen blir det också en del utstädning, både av förråd och av bussen.
Vi har knappt rört den sen vi kom hem för drygt en månad sedan.
Så nu ska juniorer, mopeden, sängkläder osv ut. Det ska städas, och i vår ska vi sälja den,
då vi satsar på att försöka bygga en ny buss till dess.
Min bil måste ju också få plats ;]

Ska återgå till arbete nu.
Ganska chill att bara sitta här, medan de andra fortfarande håller på med sina svenskaarbeten.

Take care!
 Summer, where did you go?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0