Friday

Hemmakväll med familjen.
Magen är full, och jag är less.
En dag ska jag vara så duktig!
Jag ska vara nöjd, det blir sen.. 

Dagen har varit bra, vaknade upp på Lunda,
mysmorgon och sedan skola. Ganska chillad dag,
men dryg sista lektion som var 2,2timmar...
Sen träffade jag upp mamma, och jag fick köra hem.
Super god mat, kyckling och pommes frites.
Kyckling är lovely, en dag kommer jag nog kunna leva på det ;)
Sen har vi sett på idol, där dom ikväll har ABBA-tema, och den musiken som är heelt underbar!
Jag och Johanna har gått och sjungit Abba-låtar hela dagen, tack vare den nya Mamma Mia filmen.

Igår då, eller redan onsdagkväll.
Den värsta kvällen på länge.
Visst, det löste sig, men många tårar rann och det var länge sedan jag mådde så dåligt..
Torsdagmorgon var också jobbig, men det gick över.
Det ska inte strykas över, men det handlar väl om att kunna gå vidare. Och sedan kunna bearbeta upplevelser...
Igår var ändå en relativt bra dag, om man bortser.
Skolan var helt okej, slutade vid 14.
Sedan var vi på Hamnmagasinet, och det var väl inte precis som vi tänkt oss.
men vi fick fika, och jag vann ett presentkort på Hemmakväll.
Sen åt vi middag på Nattöppet, och tog en lååång promenad.
Det behövdes verkligen, bara gå där, friskt i luften, med Robert och bara prata.
Tack!

Nu är han långt bort, och ska vara där alldeles för länge.
Men på onsdag kommer Lina, och jag får försöka ha ett bra lov ändå.
Det kom verkligen lägligt vill jag lova.
Snart bara en vecka kvar tills 18, helt otroligt!
Tänk så smidigt och vilken frihet det kommer att innebära.
Nästa gång jag sätter min fot på Dragonskolan är jag 18.

Imorgon väntar Sara i Ånäset. Tjejmiddag där med henne, och det var länge sedan vi träffades.
Så det blir mysigt!

Tråkigt, men viktigt nog, ska jag ta mig an lite körkortsteori nu.

Take care,
hold on, be strong.

I wasn't jealous before we met
Now every woman I see is a potential threat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0