Tuesday.

Idag är en sån där jobbigt stressig dag igen..
Sitter med Maha i biblioteket och skulle egentligen jobba med religionsarbetet,
men har inte kommit igång än och dessutom är energin som bortblåst.
Skit..

Skulle egentligen behöva vara hemma idag, eller iallafall hinna hem en sväng innan lucian ikväll.
Ska fotas för tidningen idag, och jag har inga grejer alls som jag kan förbereda mig med.
Skulle behöva saker till håret, mer sminksaker och kanske andra kläder.
Tur att minnet är på topp då nånting viktigt ska ske.
Jag vet, DAGENS ILANDSPROBLEM...
Men för mig är det ett problem,
känner mig bara allmänt jätte stressad nu ;s

På Droger och Kriminalitet har vi börjat med en fördjupningsuppgift där jag, Angela, Sofia och Sandra ska göra en intervju på Alkohol- och drogmottagningen i Umeå.
Det blir nog bra, bara vi kommer igång.
Men vi har lite tid på oss, och sedan vill hon att vi ska stå och redovisa typ 20 min.
Kul, som om jag inte hade nog att tänka på.

Nej, nu ska jag ta tag i religionen, trots att det känns otroligt drygt.
Blääää ;p

Take care,
myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0