Tuesday

Tiden bara rinner iväg och jag känner att jag gör så gott jag kan med att hänga med.
Det händer så mycket i mitt liv förtillfället, men jag klagar verkligen inte.
Jag är så glad att det äntligen släpper och det händer saker i mitt liv!

Var på första luciaträningen ikväll, och det var jätte kul.
Emmas kompis Josephine var där, så jag var inte helt ensam.
Men det är kul att lära känna nytt folk!
Dessutom blev jag utsedd till LUCIA, vilket jag aldrig hade trott.
Men det kändes verkligen jätte bra, samtidigt som det är grymt nervöst.
Men jag ska fixa det, så kul bara att fara runt och sjunga, vara med i teve och uppträda på Skyltsöndagen.
Massa mys, och jag bara älskar jul och lucia!




Träffade Matilda också, skiten har ju varit i Thailand i 2 veckor, snacka om att jag blev grymt avundsjuk.
Och brun var hon också.
Har insett att jag verkligen saknar den fröken.
Så mycket kul vi har gjort, och upplevelser vi varit med om.
Åkt hockeybuss med Greendavils, kärat ner oss i två hockeyspelare, druckit citronöl vid kommuhuset,
skrattat som bara vi kan och promenerat i timmar..
Nae, den flickan saknar jag verkligen och hoppas på att vi hittar tillbaka till det vi hade!



Nu ska jag strax sova, känner att jag inte kommer att vara speciellt pigg inför morgondagen,
men jag ska nog få det att gå ihop ändå!

Take care,
good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0