Thursday

Det känns som att tiden rinner iväg,
samtidigt går den jätte sakta...
Massa grejer i skolan som ska fixas,
var ambassadör idag, och imorgon, till exempel för niorna som är och kollar på skolan.
Sen har jag redovisning imorgon,
inlämning imorgon,
inlämning på måndag,
litteraturseminarie på onsdag,
prov på onsdag
 
och Nairobi-intervju på onsdag.
Ja, fullt upp!

Men är ledig på torsdag, känns grymt skönt!
Dessutom har jag sovmorgon både måndag och tisdag till 10.40.
Sånt tycker vi om!

Köpte två nya tesorter idag också, som jag, mamma och pappa invigde ikväll.
Läggdags och sömntuta, åååh, te är så underbart.
Har redan planerat hur det kommer att vara då jag blir äldre ;)
Massa olika tesorter, i teburkar, hemma hos mig.
Bara att komma förbi!

Såg Andra Avenyn ikväll också,
de 6 senaste avsnitten som jag inte hunnit kolla på ännu.
Tänk att man kan bli så meddragen i en tv-serie alltså!
Cyklade även en stund, och det kändes riktigt bra!

Nu väntar sängen,
och imorgon ännu en fullspäckad dag.
Men kvällen ser jag fram emot grymt mycket.
Jag har bilen på kvällen, så jag och Robert ska fara och hämta hans telefon på Strömpilen,
sen ska vi kolla i affärer, handla mat, sen fara hem och laga maten ;p
Tacos blir det, med efterrätt. Och kanske någon film.
Ska bli riktigt mysigt iallafall.
Sen mitt i natten ska jag köra hem igen,
med mamma och pappa i bilen :)

Mer planer för helgen vet jag inte, måste sätta mig och kolla igenom modellbilderna, och välja ut vilka jag vill få tillfixade av Fredrik. Svårt att välja 20 st av typ 1000. Men det ska gå ;)

Take care,
sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hör av dig om du är ledig imorgon. vi planerar party.

2008-11-21 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0