Saturday.

Vilken dag alltså,
har typ suttit sedan imorse och försökt välja ut bilder som ska fixas till.
Skulle välja ut drygt 20 av över 1000 st ;p
Har dock inte suttiet hela tiden, var tvungen att ta pauser ibland,
men nu är det  bortgjort.
Så vi får väl se om resultatet sen.
Känns spännande.

Här hemma är halva familjen sjuk,
känns mindre taggat.
Jag vill verkligen inte åka dit, har inte tid med det!
Mycket som ska fixas till skolan,
sen har jag Nairobiintervju på onsdag.
Frågan är vad man ska prata om bara ;p

Igår hade jag och Robert bilen hela kvällen.
Vi var och handlade, sedan lagade vi mat och såg på Idol.
Det var en super mysig kväll om jag får säga mitt :)
Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer,
är sugen på att ta mig ut, men jag vet inte riktigt.
Har suttit inne hela dagen, och bara degat.
En ganska chill dag, men inte så aktiv.

Vi får väl la se :)

Take care,
på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0