Monday.

Jag tror och hoppas att jag har gjort en god gärning idag.
Jag bryr mig bara om en människa och vill inte att dennes människoöde ska gå i kras...
Vi får se hur denne reagerar, men jag vill dig bara väl!

Har just fått fotona av Fredrik från igår.
Av dem jag har sett är jag nöjd, jätte mysiga bilder! :)
Över 500 st, haha, galet, men oj så kul det var!
Sminkning, hår och kläder tog typ 3 timmar att ordna,
sen satte jag och Marielle oss i bilen och for till Övik där vi träffade Fredrik.
For till hans lägenhet och fotade hela dagen.
Vi tog en massa kort, använde en massa kläder, ljus och vi fotade även i hans cykelkällare, det var kul!
Snacka om att jag var less efteråt, men det var så värt det!! :D

Mamma är hemma nu också,
det känns bra.
Älskade mamma! Dock kände jag mitt jätte lättirriterad igår,
och det var inte lika roligt!
Vet inte vad som var fel, känner mig bara stressad... ;s

Hoppas lugnet kommer snart,
skrev just klart en eximinationsuppgift på Droger och Kriminalitet.
Imorgon väntar den andra uppgiften.
Hårt det här, kursen är väldigt intensiv.

Nu tänkte jag fortsätta kolla igenom lite bilder.
En uppdatering kommer sedan, och även nån bild kanske ;)

Take care,
andas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0