Friday

Hemmakväll med min underbara mysiga familj ikväll.
Vi är en man kort, men han kommer hem på måndagkväll.
Jag hoppas att han, min älskade far, har det bra i USA! :)

Det var ett par dagar sedan jag skrev nu, och det har hänt mycket.
Men mest har nog det här varit lite av en stressvecka, och jag tycker inte om det.
Det som tynger mest är nog religionsarbetet, som egentligen skulle vara klart idag.
Vi har helgen på oss att få det gjort, men det ska redovisas på måndag.

Hämtade ut mitt körkort igår också,
nu är det fulländat!
Förutom att jag har en prövningstid nu på 2 år,
så är det bara att tuta och köra.
Till Åsele kanske, vem vet ;)

Det har varit en bra vecka ändå, i love my soulmate!
And i hope he knows it!

Nu ska jag vara lite social med the family,
och sen ska vi se Idol.
Kevin är gryyym, så är det bara! :)
Religionsarbete också ikväll, åååh, mys! ;s

Take care,
drive safe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0