NoEnergy

Åh, jag orkar inte.
Orkar inte med något längre.
Pallar inte skriva en APUrapport,
vet inte vad jag ska skriva alltså!

Seriöst, så finns det ingen energi till nånting,
och det är så tråkigt.
För jag vill vara glad.
Far ju om 6 dagar, jag ska ju skratta och vara glad.
Istället är jag bara stressad...
Sen kommer ju sommaren och dragracingen.
Det ska bli så grymt härligt,
men åh va jag kommer sakna min älskade.
Men känner att det kommer bli en del Åsele i sommar ändå,
det löser sig.
"Eran kärlek är så stark"

Är glad att sötaste hörde av sig ikväll.
Precis det som jag behövde.
Hade nästan lagt ner hoppet,
men nu känns det så bra.
Vår vänskap är inte över :)

Måste bara säga, shit vad jag grät då jag såg sista avsnittet av Andra Avenyn ikväll.
Herregud, satt där på motionscykeln och trodde att jag skulle dö.
Nånting så mycket tragiskt!
En hel sommar, sen så.
Men inget kommer vara sig likt :(
Känns som ett avsked, tragiskt men sant.
Jag är så låst i det där programmet.


Ska göra mat åt min bror nu,
sen blir det bussen till stan.
Det kan nog bli ganska bra ändå!
Det blir bra. :)
Uppdaterar sen.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0