Taggning - 22 Mars

image30

Shit alltså vad taggad jag är på fjällen nu alltså.
Jag andas skoter, tänker skoter och bara allmänt övertaggad ;p
Åker imorgon, det är helt sjukt!
Var och handlade idag med mamma, pappa och david,
här ska vi äta vill jag lova.
Kollade även på 3 av Next star-finalisterna, dom var riktigt duktiga :)

Tycker att det är väldigt onödigt att man inte kan hålla sams,
att det ska behöva uppstå bråk för att en av oss vill vara ärlig.
Aja, lägger inte ner mer energi på dig nu.
Jag har någon vid min sida som älskar mig,
och honom kommer jag inte att offra för dina lögner.

Påtal om Robert,
det är verkligen helt galet vad jag kommer att sakna honom.
hade önskat att han följer med,
och det värsta är att det varit på tal.
Men nu är det försent.. det sög ju.
Åh, kommer verkligen bli tomt utan dig.
Nästa måndag lixom! idag är det lördag! ;o
Men jag ska klara det,
jag tror vårat förhållande stärks om vi är ifrån varandra ibland.
För nu ses vi i princip hela tiden, eller iaf nästan varje dag.
och jag klagar inte, absolut inte!
Men vi behöver sakna varandra,
jag vet iaf att jag kommer att sakna honom!
Han är det bästa som hänt mig, obeskrivligt.
Vilken pojke alltså! :)

Så nu hoppas vi på att dagarna går snabbt,
så jag snart får träffa världens bästa igen! :)
Packningen väntar,
men jag vill lova att jag har varit duktig idag.
Fjällen, here we come! <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0