I behov av en mammma - 8 mars

Åh, jag tror jag går sönder snart,
det gör så ont!
Jag hatar verkligen mensvärk, om det ens är det,
sjukt ont gör det iallafall,
och jag känner att saknaden efter min mamma växer.
Kan hon inte bara komma hem och säga hur jag ska göra?
Jag ska aldrig skaffa barn om det känns värre än det här,
seriöst, kan knappt gå, och känner att allting är ansträngande.
Världens bästa pojkvän är ute med världens bästa syster på skoter nu,
men helt klart en guldmedalj till honom som orkar stå ut med mig.
Jag vill inte att du ska se mig i det här tillståndet älskling,
men som jag sa, du ska vara glad att du inte är tjej.
Vi har det inte lätt vill jag lova.
Men det har sina fördelar ibland kan jag medge ;D
men aj,aj, nu vill jag bara sova bort det onda,
men det går inte..

Marielle och David var här i eftermiddag,
och efter ett tag kom mormor och Göran,
det var riktigt mysigt,
och man känner att släkten bryr sig om en ;]
Det blev att se på barnfilmer, precis som igår,
åh va jag vill vara liten nu.
Bara krypa upp i mamma och pappas famn,
och bara vara. mimi.
Det är inga problem då man är liten,
iallafall var det inte det för mig.
Jag saknar den tiden.

Tårar i natt,
det var tufft.
Men älskling, vi fixar det här,
jag ska inte vara egoistisk,
det är inte hela världen,
och jag vet att förr eller senare så händer det.
Vi tar det lugnt,
älskar dig verkligen!

Som sagt, saknar mamma och pappa nu,
och det var inte lättare att se dem på filmen heller.
Vilken tur jag har som föddes till en hård värld,
men med världens bästa föräldrar.
Sen kom även världens bästa syskon.
Jag hade tur.

Ska försöka sova nu,
eller, ah, det går väl som det går kanske..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0