Mantorp, here we come!

Då var man snart på väg, igen.
Vi far idag vid 13.30.
Sen en lång bussresa ner till Uppsala för att sova, sen sista milen imorgonbitti till Mantorp.
Tur att jag tycker att det är mysigt att åka buss, det blir så mycket lättare då,
med tanke på att det är ett par mil..

Som det ser ut nu så får alla ihop sina bilar inför tävlingen, hoppas, hoppas..
Det ska bli så kul att träffa alla, trots att det bara var drygt 3 dagar sen ;p
Min sommar är tuff, men jag skulle inte vilja byta bort den!
Under resan ska jag även komma på vad vi ska ha för förutsättningar i min och Linus vadslagning.
Det är så svårt när jag redan nu vet att jag kommer vinna,
och det kommer gå bra.
Your life.

Igår blev det en del förberedning inför resan,
plus att jag och mamma slingade håret.
Lite ljusare nu, iaf på överhåret.
Är nöjd, plus att jag klippte till det lite.
Ingen stor skillnad med det känns ändå bra.
Im gonna shine, shine, shine...
Det är så kul att se,
jag är så långt från dom som går,
ändå umgås du med oss alla.
Jag tänker aldrig sjunka så lågt som dom behövt göra för att få någon uppmärksamhet.
Jag är den jag är, och det tänker jag fortsätta vara.
Så det så!
Det kommer bli en spännande helg om man säger så,
när det finns dom som jag inte klarar av , inte för 5öre.
Tur jag har Hanna! :)
Vi har taggat Gunnes Väskor ett år nu!
Bäst för dem att dom inte lagt ner,
Sveriges största väskaffär,
just bredvid banan.
Lovely!

Nu ska jag hjälpa familjen he in grejer i bussen. (understrykningen är tillägnad fam. Wallberg)
Sen sticker vi!
Vi ses då vi ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0