Wednesday

Jag ger upp, helt seriöst.
Att sitta och kolla igenom en massa bilder, och låta tankarna flyga...
Det är inte bra alltså.
Jag säger bara en sak, ta mig för den jag är, jag kan inte vara någon annan.

Känner mig tom....
Ikväll ska jag iallafall kolla igenom de inhandlade julklapparna för att kolla om någonting saknas.
Sen blir det pepparkaksbak med mina syskon.
Det blir lite mysigt i mörkret.
Det kan jag behöva.

Du är där, och jag är här.
Jag hoppas att du har kul, ärligt!

Nairobi är nära, helt ofattbart.
Nu har jag fyllt i visumspapperna och imorgon ska vi vaccineras.
Usch och fy säger jag bara.
Men det väntar något positivt.
Ska bli grymt kul att komma iväg!

Nu ska jag ta mig för något,
istället för att sitta här och tänka bad thoughts.

/E.


Se mig för här är jag
låt mig få komma nära
till era hjärtan
såsom den jag är
den jag försöker vara
ge mig min morgondag

Min enda önskan nu och här
älska mig för den jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0