Sunday

Idag är det den andra advent, och ett steg närmare jul.
Det känns faktiskt otroligt mysigt, och jag verkligen älskar denna månad.
Ljuset som man ser överallt, stämningen och all lycka.
Super super!
Har köpt en julklapp hittills, men på onsdag ska jag och Robert ut och julhandla.
Ska ha bilen då också, så då blir det lite mer fritt.

Sitter förövrigt i hans lägenhet nu, och det är många timmar kvar tills han kommer hem.
Ska värma på lite ravioli till middag, sen ska jag bara krypa upp i soffan med en kopp te och invänta att han kommer hem.
Förhoppningsvis ska vi påbörja vårat Trolltider-maraton då.
När julkalendern på teve inte är bra i år, får man ta saken i egna händer och se en gammal istället.
Ganska mysigt faktiskt.
Tänkte ställa mig och vara lite huslig och överraska med kvällsmysfika också.


 Taggar julbak! :)

Tänk vad tider går fort, idag har jag haft körkort i en månad, det känns som att jag satt där på vägverket förra veckan.
Tider springer iväg, och det gäller att man hänger med!

Back to work,
ser på Fear Factor ch en kille käkar insekter, mums ;p

Take care,
me love you long time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0