Tuesday

En månad kvar till Afrika,
det är helt sjukt!
Det är fortfarande helt obegripligt, och det känns fruktansvärt långt bort.
Men månaden här kommer att gå snabbt, och sedan sitter vi där på flyget.
Oh my!

Ikväll har jag iallafall försökt göra bort lite fler recept.
Jag säger bara : Vad skulle jag gjort utan min underbara pojke?
Skulle verkligen inte fixa det utan dig!
Nog för att vi gjorde enkel kyckling och enkel lax med klyftpotatis och hasselbakspotatis,
men varje sak tar ju sin tid!
Vill bara bli klar nu känner jag,
det tär att måsta gå igenom allt, det känns som jag aldrig kommer bli klar.
Men det ska jag! Det har jag bestämt!

Idag flyttade Marielle och David in i sin nya lägenhet,
jag vill lova att jag blev grymt taggad på att flytta nu.
Förstå den dagen man får öppna dörren till sin egen lägenhet.
Att ha sitt eget, och bestämma själv om allt.
Det blir bra det.

Imorgon är den sista dagen på detta år.
Den ska firas med flickorna.
Vi ska bada, basta, äta gott och sedan får vi se om det bär av någonstans.
Jag ser iallafall fram emot kvällen jätte mycket, och hoppas på att den blir lyckad!

Nu ska jag börja dra mig mot sängen,
så en ny dag kommer!

Gott nytt år!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0