Thursday

Idag har Emelie ont i magen..
inte kul alls.
Däremot har jag lagt märke till att under detta lov har jag inte haft huvudvärk en enda gång,
och under skoltid den här hösten har jag haft det dagligen.

Idag har vi varit på kalas hos Maria som fyllde år.
Det var trevligt, men fikasugen var jag inte alls!
Det har varit så mycket fika och mat den här veckan,
det står mig upp i öronen.

Därför känns det otroligt skönt att ha cyklat en stund på träningscykeln ikväll.

Nu ska jag sätta mig och kolla igenom lite grejer till projektarbetet.
För hur det än är, det är lov, men ändå är jag lite stressad.
Projektarbetet ska vara klart innan jag far till Afrika, förhoppningsvis.

Dessutom har våran älskade lärare kommit på att vi ska sitta i 2,5 timme första dagen, första lektionen och skriva en uppsatts om 1600, 1700 och 1800-talets historia. Kul......

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0